دانشگاه پاک

دانشگاه پاک - جامعه ی پاک

دانشگاه پاک

دانشگاه پاک - جامعه ی پاک

بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه


فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان این‌که پاکدشت حائز رتبه اول پیشگیری از اعتیاد در سال گذشته است، گفت: بهزیستی پاکدشت عملکرد خوبی در حوزه پیشگیری دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، نشست بررسی مشکلات بهزیستی شهرستان با حضور انوشیروان محسنی بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، علی صادقی فرماندار شهرستان پاکدشت، احمد دلبری مدیرکل بهزیستی استان تهران، فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا اسدی معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، مجید دین پرور رئیس بهزیستی پاکدشت در محل فرمانداری آن شهرستان با هدف رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی برگزار شد.

علی صادقی، فرماندار شهرستان پاکدشت از انسجام و هماهنگی دستگاه‌ها و نهادها در این شهرستان خبر داد و گفت: در بحث پیشگیری از اعتیاد این شهرستان، رتبه اول را در سال گذشته کسب کرده و همایش‌های متعددی همچون پیشگیری از اعتیاد و خانواده سالم برگزار شده است.

وی افزود: آموزش‌های پیشگیرانه از اعتیاد در سطح شهرستان و در سطح محلات پرخطر با کمک خیرین از اقدامات بسیار مهم بهزیستی پاکدشت است که در راستای استمرار و تداوم این برنامه‌ها حمایت مالی بهزیستی کشور را می‌طلبد.

بر پایه این گزارش، اداره بهزیستی با 700 متر زیر بنا و 52 نفر کارمند؛ 3 هزار و 350 نفر پرونده معلولان، یک هزار و 100 نفر مستمری بگیر، 747 نفر در بخش حمایتی، 530 نفر زن سرپرست خانوار را زیر پوشش قرار داده است و درسال گذشته 20 هزار نفر در طرح تنبلی چشم را پوشش داده است که در سال 94 این تعداد به حدود 45 هزار نفر رسیده است.

منبع : خبرگزاری فارس نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی